Reklamace:

Při uplatnění práva z vadného plnění se řídíme platným občasnkým zákoníkem a našimi obchodními podmínkami zde: index.php?id_cms=3&controller=cms


Zboží zašlete včetně příslušenství na naši adresu Jakub Kasnar, Všeliby 16, 547 01 Studnice včteně kupního dokladu a vyplněným formulářem pro uplatnění reklamace,

který naleznete zde: FormularProUplatneniReklamace.pdf

Reklamace přepravy:

Pokud došlo k poškození zboží při přepravě,
máte 2 pracovní dny na uplatnění reklamace u dopravce. Balíček zkontrolujte ihned při převzetí pohledem a viditelně poškozenou zásilku vůbec nepřebírejte. Pokud zásilku převezmete a porozbalení zjistíte, že je zboží poškozeno, ihned nás kontaktujte na tel.: +420 490 510 275 nebo emailu: info@goodgoods.cz a následně zaneste zboží i s obalem na poštu. Zboží znovu nezabalujte, doneste ho tam, tak jak jste jej rozbalili. S doručovací poštou se dohodneme a reklamaci vyřídíme za Vás přímo na naší podací poště a Vám zašleme rovnou nové zboží bez čekání na výsledek reklamace. Proto je nutné kontaktovat i nás.