Uplatnění práva z vadného plnění - reklamace

Při uplatnění práva z vadného plnění se řídíme platným občasnkým zákoníkem a našimi obchodními podmínkami zde: index.php?id_cms=3&controller=cms

Jak postupovat při uplatnění práva z vadného plnění - reklamaci:

Vyplňte formulář pro uplatnění reklamace, který si můžete stáhnout a vytisknout níže.

FormularProUplatneniReklamace.pdf


Ke zboží přiložte formulář pro uplatnění reklamace, kopii kupního dokladu a případně příslušenství.
Zboží zabalte tak, aby přišlo v pořádku a nedošlo k poškození ani prodejního obalu.
Zboží zašlete včetně příslušenství na adresu:

Jakub Kasnar

Všeliby 16
547 01 Studnice

Tato adresa se liší od adresy fakturační, která je uvedena na kupním dokladu. Na fakturační adresu nic nezasílejte.

Reklamace přepravy:

Pokud došlo k poškození zboží při přepravě,
máte 2 pracovní dny na uplatnění reklamace u dopravce. Balíček zkontrolujte ihned při převzetí pohledem a viditelně poškozenou zásilku vůbec nepřebírejte. Pokud zásilku převezmete a porozbalení zjistíte, že je zboží poškozeno, ihned nás kontaktujte na tel.: +420 490 510 275 nebo emailu: info@goodgoods.cz a následně zaneste zboží i s obalem na poštu. Zboží znovu nezabalujte, doneste ho tam, tak jak jste jej rozbalili. S doručovací poštou se dohodneme a reklamaci vyřídíme za Vás přímo na naší podací poště a Vám zašleme rovnou nové zboží bez čekání na výsledek reklamace. Proto je nutné kontaktovat i nás.