Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Uplatnění práva z vadného plnění - reklamace

Při uplatnění práva z vadného plnění se řídíme platným občanským zákoníkem a našimi obchodními podmínkami zde: Obchodní podmínky

Jak postupovat při uplatnění práva z vadného plnění - reklamaci:

Vyplňte formulář pro uplatnění reklamace, který si můžete stáhnout a vytisknout níže.

FormularProUplatneniReklamace.pdf


Ke zboží přiložte formulář pro uplatnění reklamace, kopii kupního dokladu a případně příslušenství.
Zboží zabalte tak, aby přišlo v pořádku a nedošlo k poškození ani prodejního obalu.
Zboží zašlete včetně příslušenství na adresu:

Jakub Kasnar
Všeliby 16
547 01 Studnice

Tato adresa se liší od adresy fakturační, která je uvedena na kupním dokladu. Na fakturační adresu nic nezasílejte.

Jakmile obdržíme zboží k reklamaci, budeme Vás kontaktovat emailem o přijetí reklamace. 

Reklamace přepravy:

Pokud došlo k poškození zboží při přepravě,
máte 2 pracovní dny na uplatnění reklamace u dopravce. Balíček zkontrolujte ihned při převzetí pohledem a viditelně poškozenou zásilku vůbec nepřebírejte. Pokud zásilku převezmete a po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozeno, ihned nás kontaktujte na tel.: +420 490 510 275 nebo emailu: info@goodgoods.cz a následně zaneste zboží i s obalem na poštu. Zboží znovu nezabalujte, doneste ho tam, tak jak jste jej rozbalili. S doručovací poštou se dohodneme a reklamaci vyřídíme za Vás přímo na naší podací poště a Vám zašleme rovnou nové zboží bez čekání na výsledek reklamace. Proto je nutné kontaktovat i nás.

 

Servis

Jak postupovat při zaslání zboží k nám do servisu:

 

Ke zboží přiložte podrobný popis závady s kontaktními údaji na Vás jako jsou: jméno, telefon, email a zpětná adresa. Můžete také přibalit kopii kupního dokladu. 
Zboží zabalte tak, aby přišlo v pořádku a nedošlo k poškození ani prodejního obalu.
Zboží zašlete na adresu:

Jakub Kasnar
Všeliby 16
547 01 Studnice

Tato adresa se liší od adresy fakturační, která je uvedena na kupním dokladu. Na fakturační adresu nic nezasílejte.

Po přijetí zboží do servisu vás budeme kontaktovat s předběžnou cenovou nabídkou. Poté co schválíte cenovou nabídku, budou započaty práce na opravě.